קייטרינג חלבי – עיצוב התפריט

זה הכרחי לשים לב לתמחור ולעיצוב כאשר חושבים על תפריט קייטרינג חלבי והחומרים לקידום מכירות שלכם. התפריטים ופריטי קידום מכירות הם המצב הראשון שלכם במגע עם לקוחות פוטנציאליים. העדיפות הראשונה של הלקוח היא לעתים קרובות המחירים בתפריט שלכם, כך שסביר כי תקחו זאת בחשבון בבניית התפריט המעוצב שלכם.

 

תמחור תפריט הוא חשוב להצלחה המתמשכת של כל מבצע קייטרינג חלבי ושירות. מחירי תפריט מחושבים על בסיס סכום ההכנסות הדרושות כדי לכסות את שלושת רכיבי התמחור: עלויות תקורה, עלות עבודה ורווח. שיטות התמחור ישימים ביותר לתפריטי ההסעדה, כמו גם שיטת אחוז עלות מזון, שיטת תמחור גורם, ואת תרומתו לשיטת רווח.

תכנית תפריט מוצלחת חייבת לעמוד ביעדי ניהול ויעדים להכנסות ורווחים. טכניקות תמחור תפריט מיושמים כהלכה והיישום של מערכות בקרה נחוצות לכל פעולת הסעדה כדי להיות רווחיות.

שמירה על תמחור מוצלח דורשת מעקב יומי ושבועי של עלויות מזון כדי להבטיח אחוזי עלות מזון הרצויים ושולי רווח. מערכות בקרה, כגון ביקורות עלות מזון, תמהיל המכירות ותרומתו לניתוח רווח משמשות כדי להשיג מחירי תפריט מוצלחים.

מגוון רחב של מכירות וטכניקות שיווק מיושמות כדי ליצור עיצוב פיזי של תפריטי קייטרינג חלבי וחבילות קידום מכירות. המצגת של השפעות תפריטים לחברות הסעדה, מסעדה, מלון, או מועדון היא על פי הלקוחות. במקרים רבים, תפריטי חברות הסעדה נבדקים על ידי לקוחות בבתיהם או במשרדים ללא סיוע של נציג מכירות שעשוי להנחות את הבחירות שלהם. על ידי ניהול הזמן מגיעים הלקוחות להחלטות ראשוניות שלעתים קרובות נעשו.

הצגת תפריט חברת הסעדה בפורמט שיווק אפקטיבי יכולה להוביל ללקוחות לרכוש את התפריטים ושירותים הרווחיים ביותר. תיקיית מצגת מכירות כוללת מספר אלמנטים עיצוביים הכוללים: כיסוי חבילה, תבנית עיצוב, פריסה, גופנים, נייר וצבע, איור ועיצוב גרפי.

בניגוד לתפריטי מסעדה, שהמבחר של פריטים בתפריט הוא רכישת דחף , הבחירה של תפריטי קייטרינג חלבי מתוכננת עם מחשבה רבה ומתבצעת לעתים קרובות על ידי וועדה. בגלל פונקציות ההסעדה שכרוכות באירועים חברתיים והשקעות פיננסיות ניכרו, לפחות שני אנשים בדרך כלל מעורבים בתהליך הבחירה בתפריט. תפריט חברת הסעדה משלב ביעילות טכניקות שיווק למצגת הכוללת שלה והעיצוב יהיה יותר משכנע למקבלי החלטות בקבוצה.

מגוון רחב של פורמטי עיצוב נגיש שעליו להציג את תפריטי ההסעדה, המסורתי ביותר, הוא דף פנל אחד הבסיסי. פנל אחד יכול לשלב מספר תפריטים שונים, או רק תפריט אחד .

וריאציה על פורמט פנל אחד מספק תדריך עזר קל ממנו כדי לבחור בתפריטים. חלקם מזהה בבירור סעיפי תפריט יחד עם רשימות משקאות, מדיניות קייטרינג חלבי ומחירים בתפריט.

הצגת תפריטי חברות הסעדה ישירות משקפת את סגנונו של מבצע המאכלים. כיסויי חבילה משלבים תפריטים עם שירותי החברה אחרים ומידע להציג ללקוחות עם סקירה של העסק.

 

  • Google+ Clean
  • Twitter Clean
  • facebook

לפרטים והזמנות: ורד- 054-4705528 | אלמוגית- 054-2275567 | רח' היוצרים 3, לוד.