קייטרינג חלבי – פירות וירקות על יתרונותיהם

זה חשוב מאוד לאכול פירות וירקות מדי יום ביומו, אפילו מומלץ 5 מנות ביום. בחברות קייטרינג חלבי ידוע כי פירות וירקות בתפריט התמידי שלהם, הם גם יכולים לעזור לשמור על המשקל שלכם ולשמור על לב בריא, להלן היתרונות של הפירות וירקות השונים הזמינים.

 

תפוחים – אומרים כי תפוחים לא רק שמגנים על העצמות שלכם, אלא גם עוזרים להגן עליכם מפני סוגים מסוימים של סרטן. מחקר אחד אפילו הראה תועלת עלייה לאלה הסובלים מאסטמה. אם ישנם חולי סוכרת אז תפוח עשוי לעזור להפחית את הצורך של הגוף לאינסולין כתוצאה מהפקטין נמצא בתפוחים המספקים חומצה מסויימת ועל כן חברות קייטרינג חלבי דואגות לקשט ולעטר איתם קינוחים ומנות אחרונות ואפילו בתוך עוגות.

אגסים – בעלי סיבים, ויטמין B2, C, באגסים נחושת ואשלגן E לקידום הלב וכלי הדם, מסייעים נגד סרטן מעי גס וטובים ומגנים מפני ניוון מקולרים. אגסים הם לעתים קרובות מזון טוב לגמילה מאלרגיה לתינוקות.

גזר – הידוע ביותר לנוגדי החמצון יותר מכל ירקות שורש אחרים, עשירים בבטא-קרוטן. נוגדי חמצון יכולים להאט או למנוע נזק חמצוני לתאים והגוף שלכם. רדיקלים חופשיים הם תוצרי לוואי מחמצן שהגוף משתמש הגורם נזק חמצוני. נוגדי חמצון לתקוף רדיקלים חופשיים יש-קדמי להגנה ותיקון התאים פגומות, גזרים גם נקשרו ליתרונות אנטי-סרטניים, כמו גם יתרונות לב וכלי דם. שימו לב שגם הגזרים מככבים בארוחות שמגישות חברות קייטרינג חלבי.

סלרי – מכיל ויטמין C וחומרים פעילים אחרים המקדמים את הבריאות, עשוי לסייע בהורדת כולסטרול, ועשוי להיות שימושי במניעת סרטן. סלרי גם יכול להגן עליכם עם ויטמין המגן שלו- C. ויטמין C מסייע לקדם את מערכת חיסונית טובה ובריאות טובה.

ברוקולי – עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמין E ברמה גבוהה, C, ברזל, חומצה פולית, בטא קרוטן. נוגדנים להורדת כולסטרול נמצאים גם בברוקולי שעוזר להוריד את הסיכון למחלות לב ושבץ. ברוקולי הוא גם כלי מצוין לניקוי רעלים בגוף שלכם. כמה טוב שאפשר להשתמש בברוקולי כירק חי שמוגש כך סתם על הצלחת ובתוך פשטידות שאופות חברות קייטרינג חלבי.

קישואים – דלים בקלוריות ועשירים בוויטמין A, קישואים הם גם מקור טוב לאשלגן שהם חשובים להפחתת לחץ דם. יחד עם ירקות רבים אחרים קישואים יכולים לסייע במניעת הסרטן ואמורים לרפא אסטמה. ויטמין C הנמצא גם בקישואים יכול לעזור לקדם את בריאות העין.

פלפלים – מחקרים הראו כי ככל שהם בשלים יותר, הם מגדילים את כמות הוויטמינים שהם מספקים. כמו עם הרבה ירקות אחרים, פלפלים לא משנים את הצבע שעשיר בויטמינים E ו- C ומכילים יתרונות נוגדי חמצון כמו גם יתרונות אנטי-סרטניים.

אבוקדו – כמו רוב הירקות החומרים המזינים של האבוקדו נמצאים בסמוך לקצה הירוק. חשוב לקלף כמו בננה ולא לאחר מכן לחתוך את הקליפה החיצונית עם סכין, על ידי חיתוך האבוקדו במחצית וסיבוב הזרע. הסירו את הזרעים מהמחצית השנייה ואז חיתכו באורך חצי שוב. מה שנותר הוא הבשר הירוק שנוגד חמצון קרוטנואידים, מלא בויטמין B אשלגן וחומצה פולית. לאבוקדו מקור טוב מאוד של ויטמינים שיכולים לעזור להילחם בסרטן, יחד עם רשימה של מחלות אחרות וגם הוא מככב הרבה בארוחות שמוגשות על ידי חברותקייטרינג חלבי.

 

  • Google+ Clean
  • Twitter Clean
  • facebook

לפרטים והזמנות: ורד- 054-4705528 | אלמוגית- 054-2275567 | רח' היוצרים 3, לוד.