קייטרינג חלבי – שיווק באינטרנט ובעיתונות

חברות קייטרינג חלבי שמשווקות את המזון שלהן באינטרנט יכולות להגיע למיליון אנשים שמחפשים הסעדה לעסקים, לאספקת מזון לאירועים מיוחדים או לאנשים פרטיים. לדוגמא, חברת הסעדה יכולה להשתמש באינטרנט כדי לשווק את החברה לאנשים שמחפשים להאכיל אנשים בטקסים שונים, חתונות וארוחות חג או ארוחות חג שהם מארגנים. קייטרינג חלבי התחיל מוקדם, וטוב שכך, לנקוט בשיטת האינטרנט ככלי לשיווק ויצירת קשר לקוחות פוטנציאליים, יש להפגש, לפני הכל, עם מעצב אתרי אינטרנט מקצועי ולקבל מידע שיש לכלול באתר שמייצג את העסק ומצעיד אותו קדימה.

 

בעת עיצוב אתר כדי לשווק את העסק באינטרנט, יזמים צריכים לכלול תמונות של הפריטים הנמכרים ביותר שלהם בתפריט. לדוגמא, הם יכולים לכלול תמונות של מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים באתר האינטרנט שלהם. יש לסרוק עותק מכל תפריט בפועל של העסק, כולל מחירים כמובן, כך שלקוחות יכולים להשתמש בו כדי להזמין אוכל, זה אף חיוני ומצריך להיות, לא רק אבל בעיקר, באתר האינטרנט. עליהם לכלול את שם העסק, כתובת, מספר טלפון, מייל וכתובת אתר האינטרנט בדף על מנת לבצע יצירת קשר באתר. בדרך זו, לקוחות יכולים ליצור קשר עם קייטרינג חלבי והזמנות מקום.

תמונות ברורות יכולות לספק תיאור טוב של עסק ההסעדה. לדוגמא, חברה יכולה להעלות תמונות של אולמות האירועים שבהן היא עובדת ומספקת שם את מאכליהם המגוונים, פינות בישול ומרכזי ההזמנות לאתרים שלהם. הן יכולות גם להעלות תמונות של המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים, כיוון שתמיד טוב לראות את האומנות הייחודית שלהן. עליהן לדעת, או על איש המקצוע ששכרו, להעלות את התמונות בפורמט גרפי מחלף (GIF) או קבוצת מומחי צילום משותפת בפורמט (JPEG). תמונות בקילובייט (KB) בדרך כלל יש להעלות מהר יותר מאשר תמונות שתופסות הרבה מגה בייט (MB).

חברות קייטרינג חלבי צריכות לדאוג למשוך את תשומת הלב שלנו כערך עליון כי זה חיוני לזמן שאנו מבלים באתר שלהן. מנועי חיפוש גדולים משמשים, בדרך כלל, לאנשים כדי למצוא עסקי הסעדה אז כדאי ורצוי ביותר לוודא שהן נראות לעין באמצעות רשימות מקומיות, הוא גם כלי ענק שיכול לשמש כדי לגייס את תשומת לב. אמנם יש מאות מנועי חיפוש שונים העומדים לרשות המשתמש באינטרנט אך שני המרכזיים המשמשים כמנועים עבור אחרים הם גוגל ויאהו.

דרך נוספת שחברת הסעדה יכולה להגיע לקהל היעד שלה ולהגדיל את מספר הלקוחות שהיא מקבלת היא לכתוב ולשלוח הודעות לעיתונות. הודעות לעיתונות נכתבות בדומה למאמרים קצרים בעיתון. הם כוללים פריטים כמו שם העסק, פרטים ליצירת קשר (תמיד כוללים את כתובת האתר של העסק באתר), סוג של אירוע מיוחד של חברת הסעדה היא האירוח ומיקום עבור האירוע. אם החברה תכתוב ותפיץ את ההודעה לעיתונות בשבוע נתון, כלי תקשורת מקומיים יכולים להכיר אותה. אולי היא תופיע אפילו בעיתונים ובמגזינים מקומיים או אזוריים, הן באינטרנט והן בהדפסה.

אבל זה לא הכל, חברת קייטרינג חלבי יכולה גם לכתוב ולהפיץ הודעות לעיתונות, לכלי תקשורת כמו עיתונים מקומיים וכתבי עת מקומיות. העיתונות הכתובה צריכה להיות כתובה כך שהם קוראים כמו כתבות קצרות בעיתון. למרות שחברות ההסעדה יכולות להוציא מודעות בתשלום בעיתונים מקומיים וכתבי עת , הודעות לעיתונות אינן מודעות. במקום זאת, הודעות לעיתונות מספקות מידע איכותי לקורא. לדוגמא, עסקי הסעדה יכולים להכריז באירוע צדקה שהם קייטרינג בהודעה לעיתונות. אם הם קייטרינג לאירוע קהילתי, הם יכולים גם לכתוב ולהפיץ הודעות לעיתונות ולהתריע בתקשורת על אירועים הקרובים אלה. עליהם להקפיד לכלול את כתובת אתר האינטרנט של ה עסק בכל ההודעות לעיתונות.

 

  • Google+ Clean
  • Twitter Clean
  • facebook

לפרטים והזמנות: ורד- 054-4705528 | אלמוגית- 054-2275567 | רח' היוצרים 3, לוד.