קייטרינג חלבי – אירועים בריאותיים

מגשי פירות וירקות חתוכים לצד מנות ראשונות מסופקים על ידי חברות קייטרינג חלבי, הם בריאים ותחליפים מצוינים להתחלת אירועים עתירי קלוריות ומלאי שומן. למרבה הצער, מגשים אלו, כפי שהם מוגשים, בדרך כלל כמזון גלם פשוט ונטול טעם. למרבה המזל, עם זאת, יש מגוון רחב של אפשרויות בריאות אחרות, כי הן מזינות וטעימות ובאמת מסייעות לכם "להאיר" באירוע מיוחד.

 

להלן כמה דרכים כדי לשפר את הבריאות באירוע המיוחד שלכם.

קייטרינג חלבי מקצועי רשאי לנצל שיטות קיצוץ שומן רבות ולהכין מטבלים בריאים. שימוש בקרם גבינה ושמנת חמוצה דלת שומן היא דרך אחת טובה כדי להלהיב רוטב הטבעה קל עבור מאפים מענגים. גישה אחרת, אפילו טובה יותר, עשויה לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור בסיס לטבול שונה לחלוטין. חומוס, למשל, עתיר חלבון, דל שומן, תחליף בטעם נהדר עבור בסיסי שמנת והגבינה לטבילה. תאמינו או לא, ממרח אבוקדו הוא ממש כמתנה נהדרת לגבינות ובקרמים מסורתיים. תכולת השומן הגבוהה שלו גורמת לאתנחתא גדולה ובאירועים רבים המבוקש והבריא ביותר.

מזונות משופדים הם גם דרך ליצור אווירה מיוחדת באירוע שלכם. שיפודי גבינה וירקות שונים הם מעין סוג של כיף של מאכל. במקום לתקוע מאכלים לא בריאים על מקלות מיני מעץ, אפשר לשפד עגבניות שרי, עלי בזיליקום, נתחי מוצרלה ועוד. חברות קייטרינג חלבי יודעות מה לשפד ומה להוסיף על מנת לשפר את טעמם של השיפודים.

לדוגמא, אפשר להוסיף כמה פטריות מהגריל, פלפלים בגריל שהולכים יחד די טוב. כל מיני וריאציות של ירקות בריאים על שיפוד בגודל נגיסה. כדי ליצור חידוש אכיל זה, אפשר פשוט לקחת מעט קוביות לחם קלוי, גבינה, ופרוסות ירקות קטנות ואת הכל לשפד יחדיו.

כצורת הגשה, ישנם גם אגוזים וצ'יפס על מגשי מזון במסיבות ואירועים חברתיים והם כוללים תכולת שומן גבוהה שמובטחת לרפד כל פסולת ולסתום את כל העורקים. במקום לסכן את הבריאות שלכם ושל האורחים שלכם, נסו נוסחות מזון בריאות.

ישנן חברות קייטרינג חלבי שפשוט זורקות כמה גרגירי חומוס לתערובת של מלח, פלפל, ושמן זית ולאחר מכן אופות את כל התערובת עד לעשייתו לפריך, לאחר מכן, מוסיפות קורט פלפל קאיין, קצת שום, או עשב כלשהו רק כדי לייצר חטיף צד דל שומן מתובל שהוא גם עשיר בחלבון וזה פשוט טעים ובריא !

אם אתם רוצים כל מיני חטיפי מיני בתפריט הצד שלכם, עורמים ירקות במקום ערימות בשר וגבינה עתירי שומן. מוסיפים קורטוב של צבע והרבה טעם דל שומן לירקות על ידי הכנסתם לערבוביה של רטבים משובחים. הכל בתנאי שאתם נשארים בצד הקל של הגדרות מזון בריא וגם אם עטוף בסגנון גורמה זו אפשרות סבירה. לעטוף פטריות, אספרגוס בגריל, תפוחי אדמה ועוד עד לפריכיות זה דבר מאוד מאוד בריא. אפשר גם להוסיף סלמון מעושן לתערובת זו כדי לשלול את דרישת האפייה.

המסקנה הקולינרית היא שבחירת מאכלים בריאים וקלילים יותר באירוע שלכם ופונקציות שמאפשרות לאורחים להתפנק במנות ראשונות לצד מיני טעימות דלי שומן וקלוריות זה רעיון מועיל, בריא ומבטיח כי אירוע הראווה שלכם יהיה שמח ומזין בסיוע חברת קייטרינג חלבי.

 

  • Google+ Clean
  • Twitter Clean
  • facebook

לפרטים והזמנות: ורד- 054-4705528 | אלמוגית- 054-2275567 | רח' היוצרים 3, לוד.